Питання та відповіді

  • Я зареєструвався і отримав пароль, але тепер при вході система мені повідомляє що пароль і логін неправильні.

    Така ситуація може виникнути з наступних причин:

    А) Ви неправильно вводите свій логін або пароль. Перевірте, чи не включений режим введення великих літер (клавіша CapsLock).

    Б) можливо, Ви забули пароль або, якщо обліковим записом користується кілька співробітників Вашої організації, за Вашої відсутності хтось із Ваших колег скористався функцією нагадування пароля і система згенерувала новий пароль для входу.

    Ви можете скористатися функцією нагадування пароля і отримати новий, згенерований програмно. Якщо дана порада Вам не допомогла, просимо звернутися до адміністратора сайту за контактами вказаними на головній сторінці електронної торгової площадки.

  • Кому передати документи для отримання доступу до участі в торгах?

    Контактні особи та їх координати вказані в Правилах та на головній сторінці сайту.

  • Мій аккаунт заблокований. Чому? Що робити?

    Це можливо у випадку невиконання зобов'язань з постачання на адресу ПАТ «Фармак» за результатами виграних торгів. Згідно з правилами, у разі невиконання зобов'язань перед ПАТ «Фармак» компанія відсторонюється від торгів (тимчасово або на постійній основі). Також це можливо у разі розміщення неетичних коментарів у Гостьовій книзі, неповаги до інших відвідувачів сайту і представників «Фармак».